Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012

ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΑΠΟ ΠΟΤΟ

ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΑΠΟ ΠΟΤΟ

Της νύχτας τα καμώματα τα... πληρώνουμε το επόμενο πρωί! Ένα σωστό γλέντι με πολύ αλκοόλ διαδέχεται πολύ συχνά ο έντονος, εξαντλητικός πονοκέφαλος, που μας κάνει να μετανιώνουμε για το ξεφάντωμα της προηγούμενης βραδιάς. Μπορούμε να τον αποφύγουμε; Υπάρχουν κάποιοι τρόποι να μετριάσουμε το hangover που προκαλείται από την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, αν βέβαια η κατανάλωση αυτή δεν ξεπερνά εντελώς τα όρια.
Πριν από μία έξοδο για ποτό, δεν πρέπει ποτέ να παραλείπουμε το φαγητό. Κάποια τροφή πλούσια σε λιπαρά όπως ένα πλήρες γιαούρτι ή ψωμί με ελαιόλαδο, θα προστατεύσει μερικώς το στομάχι από την ταλαιπωρία. Πολύ σημαντικό είναι επίσης το να πίνουμε νερό. Μια από τις βασικές αιτίες του πονοκεφάλου από ποτό είναι η αφυδάτωση του οργανισμού, άλλη είναι η νόθευσή του και άλλη το θείο που περιέχουν τα περισσότερα κρασιά. Πριν φύγουμε λοιπόν καλό είναι να πιούμε ένα με δύο ποτήρια νερό, αλλά θα πρέπει το νερό να συνοδεύει και το ποτό μας.
Κατά τη διάρκεια της εξόδου μας, καλό θα ήταν να μην ανακατεύουμε πολλά είδη ποτών. Ο καλύτερος τρόπος να μετριάσουμε την επιβάρυνση του οργανισμού μας είναι να περάσουμε κάποια στιγμή της βραδιάς σ' ένα πιο ελαφρύ ποτό, όπως είναι η μπύρα. Ο συνδυασμός ενός δυνατού ποτού με κάποιο ανθρακούχο αναψυκτικό μπορεί επίσης να χειροτερέψει την κατάσταση, καθώς το αλκοόλ "καμουφλάρεται" από τη ζάχαρη και μας οδηγεί σε υπερβολική κατανάλωση.
Εάν παρόλα αυτά δεν καταφέρουμε ν' αποφύγουμε την άμετρη κατανάλωση οινοπνεύματος, ο πονοκέφαλος της επόμενης μέρας θα μας τιμωρήσει ανάλογα. Επειδή δεν πρόκειται για κοινό πονοκέφαλο, τα παυσίπονα ίσως να μη βοηθήσουν. Το πιο σημαντικό είναι να πίνουμε συνεχώς νερό, καταπολεμώντας την έντονη αφυδάτωση του οργανισμού. Επίσης, ο καφές μπορεί να μας ξυπνήσει, αλλά θα λειτουργήσει αρνητικά για τα συμπτώματα του hangover. Μέσα στη μέρα όταν μας το επιτρέψει το στομάχι μας, μπορούμε να φάμε λίγα δημητριακά με μέλι, κάποια σούπα ή γιαούρτι. Ο χρόνος πάντως είναι ο καλύτερος γιατρός. Ο καλύτερος τρόπος να τον χρησιμοποιήσουμε; Χαλάρωση, ξεκούραση και λίγη σκέψη για το...τι πήγε στραβά. Εις υγείαν!

Συντάκτης: Α. Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου