Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012

ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΚΙΛΑ ;

ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΚΙΛΑ ;

Πώς να χάσω κιλά; Αυτό είναι το μεγάλο ερώτημα και το καθημερινό άγχος για πολλούς από μας που ξεφεύγουν λιγότερο ή περισσότερο από τα όρια του "ιδανικού βάρους". Ζούμε σε μία εποχή που οι τρελοί ρυθμοί της καθημερινότητας ξεπερνούν τις βιολογικές μας δυνατότητες. Η κακή και χωρίς πρόγραμμα διατροφή, η κατανάλωση ανθυγειινών προϊόντων και η απουσία φρέσκων φρούτων και λαχανικών από το μενού μας, είναι η αιτία για την αδυναμία μας να ελέγξουμε το βάρος μας όπως και για τη γενικότερη επιβάρυνση της υγείας μας.
Πολλές λύσεις προσφέρονται για όσους θέλουν να χάσουν κιλά. Λύσεις που υπόσχονται άμεση απώλεια βάρους, με πολύ γρήγορα αποτελέσματα. Οι δίαιτες αυτές, που συχνά συνοδεύονται από την κατανάλωση χημικών λιποδιαλυτικών σκευασμάτων, είναι εξουθενωτικές για τον οργανισμό, και μπορούν εύκολα να γίνουν επικίνδυνες. Πρέπει λοιπόν ν' αναρωτηθούμε: αυτό που θέλουμε από το σώμα μας, είναι να το δούμε ν' αδυνατίζει άμεσα, στερούμενο την ενέργεια και την υγεία του; Ίσως θα ήταν καλύτερο να εντάξουμε την απώλεια βάρους μας σ' ένα γενικότερο πλαίσιο: την καλυτέρευση του τρόπου ζωής μας. Έτσι, το αδυνάτισμα θα συνοδεύεται, όχι απο πείνα και ζαλάδες, αλλά από όρεξη και καλή, ανανεωμένη διάθεση.
Πιο συγκεκριμένα, η διατροφή μας θα πρέπει να είναι προγραμματισμένη ως εξής: Ένα καλό πρωινό είναι η αρχή μιας δημιουργικής μέρας. Δεν πρέπει ποτέ να το παραλείπουμε. Στη συνέχεια, σε σταθερή ώρα ανάμεσα στο πρωινό και το μεσημεριανό μας, τρώμε ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι. Το μεσημεριανό πρέπει να είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Καλό θα ήταν ν΄ αποφεύγεται ο συνδυασμός πατάτας ή ζυμαρικών με κρέας, καθώς και τα τηγανιτά. Το απόγευμα μπορούμε να φάμε πάλι ένα φρούτο ή γιαούρτι, και το βράδυ μία φρέσκια σαλάτα με λίγο ελαιόλαδο.
Αν τηρήσουμε αυτό το ωράριο, τα συχνά μικρά γεύματα θα κρατήσουν το μεταβολισμό μας σε εγρήγορση και σύντομα θα δούμε τη διαφορά. Φυσικά, η διατροφή αυτή θα πρέπει να συνοδεύεται από γυμναστική δύο με τρεις φορές την εβδομάδα. Για τους αρχάριους μισή ώρα περπάτημα είναι μια καλή αρχή. Έτσι, χτίζουμε μία υγειή καθημερινότητα, τη βάση δηλαδή για ένα υγειές και όμορφο σώμα. Πάνω απ' όλα όμως θα πρέπει να θυμόμαστε πως το σημαντικό δεν είναι να ταιριάξουμε στα σύγχρονα πρότυπα ομορφιάς, αλλά να φροντίζουμε το σώμα μας και να το αγαπάμε.

Συντάκτης: Α. Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου